piatok 30. marca 2012

Dnes, ked už je čas a nálada, som sa rozhodla, že pridám niečo nové.:)
Pri nedávnom nákupe, som sa rozhodla, že vyskúšam šampon+kondicioner, ktorý som doteraz nemala a ak sa mám priznať dôvodom bola aj zľava, ktorú som chcela uplatniť,čo sa mi však nepodarilo,nakoľko v DM-ke akosi "došli zásoby".:/ Ale nakoniec som si ho aj tak kúpila, síce za bežnú cenu, ale v101 mi k tomu dali aspoň deku zdarma"jupííí":D.Tak a teraz niečo o prípravkoch.
Názov:Syoss-REPAIR THERAPY-šampon
Cena: 4,67(?)E
Takže tento šampon je určený pre suché a poškodené vlasy, čo bohužiaľ mám, nakoľko už sú farbené a sem tam používam aj žehličku.Zatiaľ som si ním umývala vlasy iba jedenkrát, ale môžem povedať, že dobre pení, nepotrebujete ho veľa a po umytí boli vlasy lesklé a ľahko sa dali rozčesať, čo je pre mňa veľké plus, nakoľko mávam s tým problémy.:/ No samozrejme žiadna výrazna zmena po1. umytí nenastane, takže ked ho budem používať dlhšie, napíšem ako som(ne)spokojná.Čítala som o ňom aj pár recenzií a povedala by som, že to bolo tak 50 na 50,niektorým vyhovoval a iní ho vyhodili po prvom použití a boli aj ohlasy, že im vyhovoval asi mesiac a potom ho museli nachvíľu vymeniť za iný,lebo vlasy si už akosi"zvykli",ale to je skoro pri každom šampone. Myslím si, že všetko záleží od typu vlasov a ako vám šampon sadne.Ja som zatiaľ spokojná.:)Plusom je určite to, že objem je až 500ml a ked si to prirovnám k cene, myslím, že sa to oplatí, a ak by vám aj náhodou nesadol, svet sa nezrúti.:)
Názov : Syoss-REPAIR THERAPY- kondicionér
Cena: 4,67(?)E
Kúpila som si aj kondicionér, taký istý typ, a určite aj ten výrazne pomohol k tomu, že vlasy boli lesklé a ľahko "rozčesateľné".Vzadu píšu, že by mal taktiež zabraňovať lámaniu vlasov, má aj príjemnú vôňu..Kondicioner takisto použitý poprvýkrát,takže neskôr pripíšem.:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára