sobota 31. marca 2012

Recenzia schauma-sprej, nivea-kondicionér Long Repair

Ahojte,kedže dnes je taký voľnejší  deň napíšem ďalšie recenzie :)
Dnes vám predstavím Schwarzskopf- schauma na rozčesávanie a pre suché vlasy. Cena v dm 3,29 (ja som si tento sprej kúpila vďaka zľavovej knižke len za 1,65 ) Je to nezmývateľný ošetrujúci sprej Superfruit Nutrition- na suché a slamené vlasy.  Používam ho už asi 2 mesiace. Má strašne príjemnú vôňu. Ja si ho striekam len na končeky, vlasy rozčešem hneď čiže určite pomáha a navyše vlasy mám potom jemné,hebké a hlavne voňavé.:) Nemám čo k tomuto spreju dodať len že odporúčam, ale kedže nebaví ma mať jeden sprej dlho pôjdem kúpiť ďalší onedlho.
Ako ďalej je to NIVEA long repair- expresný regeneračný kondicionér.
NIVEA na vlasy je cenovo dostupná. Cena okolo 2,50 čo je super cena. Čo sa týka tohto kondicionéra kúpila mi ho mama, kedže mám dlhé vlasy a často farbené. Uľahčuje rozčesávanie, regeneruje štruktúru vlasov po celej dĺžke, vlasy sú lesklé. Ak mám pravdu povedať nenašla som na ňom nič výnimočné ani nič zlé je to taký stred. :) Schauma mi ale určite viac vyhovuje lebo nádherne vonia! Tak to je asi všetko dneska sa musím bohužial dosť učiť takže tak :) Užívajte víkend! Ešte som niečo chcela, aaha.. Dohodli sme sa so Simou že ona sa nebude podpisovať a ja áno, tak aby ste vedeli ak by vás zaujímalo kto to píše :) Deniska


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára