sobota 14. apríla 2012

Essence

Ahojte baby! Dnes som si pozrela, koľko krát ste už navštívili náš blog a je to rovná100-ka!:) Takže na to ako krátko máme tento blog založený sme veľmi rady..Dakujeme!:)
Dnes vám napíšem niečo o prípravkoch od Essence, čo je značka finančne nenáročná, čo nám s Deniskou vyhovuje, nakoľko ešte nemáme dáky stály finančný príjem nakoľko sme študenti:D.Táto značka však dokáže veľa krát prekvapiť, že aj za takú cenu sú výsledky super.Nie však vždy. Tak a preto tu dnes dám taký mix chvály ale aj pár mínusov.
1. Essence-mattifyng compact powder.Najskôr začnem s tým vydarenejším výrobkom.:)Takže tento púder stojí do 4eur,cenu presne neviem,ako vždy:D,je však lacnejší o nejaké to euro aj čosi oproti púdru,ktorý som už používala dlhšiu dobu(stay matte).Rozhodla som sa pre zmenu,lebo som chcela vyskúšať niečo iné a aj preto, že ten od Stay matte sa mi už v začiatkoch používania doslova rozsypal.:/možno som len natrafila na nejaký nešťastný:).Ale teraz k tomuto od Essence. Pigmentácia je super, naozaj stačí málo a vyzerá skvele,dobre sa nanáša, a zmatňuje takisto dobre. Neviem presne koľko vydrží mala som ho len raz,čiže ako vždy dopíšem.Ale myslím, že to bude klasika také 4hodinky, ale prepudrovať sa je to najmenej.Mám odtieň 02 soft beige(jemne béžová).Mám  bledší typ pleti, a myslím, že tento je v pohode, možno aj troška tmavší ako som čakala, ale ide leto takže to bude v pohode.:)Bol v ponuke aj taký čo pripomínal omietku:D a to už by bolo asi aj na mňa veľa.:) I ked sú ľudia, čo majú aj takú pleť.:)
2.Essence-My skin-mattifyng cream,je určený pre normálnu až zmiešanú pleť.No začnem tým pozitívnym, že pekne vonia a málo stojí.:D .Tento krém by som vôbec neodporúčala ako krém pod makeup,skúsila som to a nič horšie som nevidela.Makeup sa nedá rozotrieť, vytvárajú sa také male "šuľky":D. Na deň, ked sa rozhodnete vyraziť bez makeupu to je v pohode, ale nič extra..takisto ak sa chcete len prepúdrovať nevyzerá to dobre. Po nanesení cítite ako sa vám koža uplne sťahuje. Osvedčil sa mi však ako nočný krém. Ked už máte za sebou všetké čistiace procedúry a zaklincujete to týmto krémom. Ráno pleť vyzerá naozaj super. Ale asi si už tento krém nekúpim.Radšej niveu, čo je osvedčená klasika.


3.Essence-my skin,refreshing toner.No je to osviežujúca pleťová voda,s tým súhlasim, ale okrem toho, že osvieži a pekne vonia nič viac. Bez tohto výrobku by som určite prežila:).Má pleť aj zmatnovať čo teda vôbec nerobí.Hoci ho používam, ale len preto až to miniem, nemôžem povedať, že robí mojej pokožke zle, ale ani jej nepomáha.Nabudúce určite investujem viac do takéhoto typu výrobku, ktorý bude mať aj nejaké kladné učinky.Možno však nesadol iba mne, každému pasuje niečo iné.:)

5 komentárov:

  1. Ten kompaktní pudr jsem měla, a byla jsem moc spokojená. Sice jsem si další už nekoupila, nicméně Essence mě snad ještě nikdy nezklamala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nad tím pudrem uvažuji, tak si ho snad koupím. :) Super recenze. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Essence je super :) Má skvělé ceny a výrobky dobré kvality - a to se vyplatí :) Máte super blog, jen tak dál :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Babyyyy veeeľmi ste nás potešili týmito komentárami,ani si to neviete predstaviť aká radosť!Hned motivácia v tomto pokračovať a zlepšovať sa!:)
    Natálka, odporúčam, pri správnom výbere odtieňa budeš určite spokojná.:)
    Lee, presne súhlasíme.:)..Dakujeme veľmi pekne.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tenhle pudr vypadá skvěle,určitě do něj půjdu až mi dojde ten můj :)


    PS: Zvu tě na svou giveaway o parfémy :)

    OdpovedaťOdstrániť