piatok 20. apríla 2012

:)

Ahojte baby!:)...Konečne je piatok a hned lepšia nálada...A však som trocha zničená a unavená a ani neviem poriadne, že z čoho.:) Asi celkovo...a toľko povinností zas pred sebou, no čo nejdem teraz na to myslieť .:)
Tento týždeň bol na kozmetiku chudobnejší.;D Ale v podstate všetko, čo nevyhnutne potrebujem mám a momentálne žiadne mince nazvyš, tak treba vyčkať.Kúpila som si aspoň dve vecičky od Essence.
1.Essence,stay natural, conclear, odtieň 03,soft nude. Ide o tekutý korektor, ktorý som už mala a musela som ho mať zas.:)Predtým som používala tuhé tyčinky, ale tento mi úplne vyhovuje.Presne mi sadol odtieň, dobre sa  rozotiera, kryje takisto dobre.Som sním veľmi spokojná a myslím, že tekutý korektor je lepší ako tuhý. Cena je okolo 2,60E.
2.Essence, eyeliner pen, extra longlasting. Je to očná linka, nie však tekutá, (čo mi veľmi vyhovuje nakoľko mám vyklepané ruky :D), ale aplikátor je ako fixka, čiže sa s ňou dá pohodlne pracovať. Očné linky nepoužívam na každodenné nosenie, ale sú situácie, ked padnú vhod. A kedže tu je takáto super vec, nevylučujem, že ju nezačnem používať i každodenne..:) Mimochodom nemusíte sa báť, že by maľovala nejak slabo, alebo niečo podobné. Podľa mňa to na oku vyzerá rovnako ako klasická tekutá, rozdiel je v tom, že pri tejto je aplikácia jednoduchšia, čiže ušetríte aj nejakú tu minútku, teda v prípade ak ste ešte v tom neni vytrénované;D.Cena max.2,80E.
Aspoň toľko na dnes, tak sa baby držte a užite si zvyšok dňa.:)

3 komentáre: