piatok 6. apríla 2012

Random fotos

Čáute, zdravím vás z tohto nudného a upršaného dňa. Dneska mám pre vás menšie prekvapenie 3:) kedže, presne takto pred rokom sme boli v Londýne a Paríži a máme výročie.. pridám nejaké fotky:) Londýn je čarovné mesto a určite tam ešte musím(e) ísť! ♥ Paríž sme si tak moc nevychutnali lebo sme boli unavené atď. Enjoy it! Ak budete chcieť viac foto aj s nami kľudne napíšte budeme happy:P Deniskaaá../
Ou jéé...:D prispievam aj ja pár fotografií z osobného archívu;D..Pre mňa Londýn takisto no.1,hned ako sme tam prišli to bolo až neuveriteľné,:) A chvíľu sme bývali aj v rodinách a nebolo nad pocit žiť v jednej domácnosti s černochmi, prechádzať sa londýnskymi ulicami,jesť ich typické jedlá...no človek sa cíti ako vo filme,prajem to zažiť každému!! a sebe tiež ešte aspoň raz.:) A o shopoch ani nehovorím,ale mali sme na ne málo času čo ma dodnes strááášne hm..sere...:/A počasie sme mali super, každý hovorí, že tam stále prší atd. no zažili sme Londýn aj po tejto stránke,ale väčšinou svietilo Slnko a ešte sme sa aj opálili,no maximálna spokojnosť....:) Fotiek je veeeľmi veľa,isto sa neskôr pridajú aj iné.:)(Simona)












V tomto dome som tu chvíľu bývala:)(S)



2 komentáre: