štvrtok 2. augusta 2012

Myself photos+ summer new in

There is post where we can see my photos:D Všimla som si že mám neuveriteľne veľa návštevníkov z USA alebo tak ..asi budem musiet písať aj po anglicky :)


úuuú tu vidno moje svaly!:D



vlasyyyy
Ďalej sú tu len nejaké vecičky čo mi už došli a neboli peniažky tak len tak lacnejšie som nakúpila!::D
1. BIODERMA- to som tu písala o nej už x.krát! Minerálna voda H2O došla !! ale chcela som vyskúšať Sébium Al - to je vlastne priamo na akné takže potom určite napíšem recenziu! A keď som to videla spolu aj H2O aj Sebium Al za 9 eur! vravím to musí byť moje :D 
2.Maska na vlasy Balea-no neviem mám ju 1.krát. 2 eurá no asi nemôžem čakať zázraky :D Ak ste ju niekto mali alebo máte napíšte skúsenosti. 
3.Balea Med,telové mlieko s 15% Urey- na suchú,drsnú,citlivú pokožku.
4.Balea Cocos& Tiarebluten tak isto telové mlieko- milujem vôňu kokosu preto som si aj toto telové mlieko kúpila :) no dobre takže všetko treba poskúšať a potom napíšem moje pocity!:) maajte sa krááásne ;)


5 komentárov: