piatok 24. augusta 2012

New in august :)

Ahoojte takže konečne nejaký článok o kozmetike.. Mám tu dnes nejaké novinky čo som si kúpila počas augusta  nie je toho vôbec veľa ..:) takže ideme nato..
Avon care 3 in 1 (cleanser toner and moisturiser)- Ak vám mám pravdu povedať avon používam veľmi zriedkavo ale toto 3 in 1 mi kúpila mama. Je to vlastne čistiaci pleťový gél 3 v 1 s aloe vera a zázvorom.
POUŽITIE: jemne naneste dostatočné množstvo na pleť a jemne masírujte, pokým výrobok nespení.Následne opláchnuť. Pleť je potom hydratovaná, tonizovaná,čistá a jemná. Takže zhodnotím to tak ,že spĺňa to čo slubuje a som spokojná :)
Ziaja kakaové maslo krém- V poslednej dobe som celkom často narazila na blogy kde sa o tejto poľskej kozmetike dosť píše a celkom ju vychvalujú. Nebola by som to ja keby som to nevyskúšala kakao milujem tak som si to kúpila kvôli vôni ale neviem ostala som sklamaná čakala som krajšiu vôňu neni to také pravé kakaové ale je to príjemná vôňa. Cena 2,50 alebo tak nejak takže zas netreba čakať zázraky. Je to maslo/krém na normálnu a suchú pleť. 
Essence rúž na pery 58 Dazzling Beige - tento rúž v akcii za 1 euro.. vravím si čo som blázon berem a som rada že som tak urobila je to taká nude farba len s leskom. Nenosím nejaké výrazne rúže len na fotenie alebo tak a tento je úžasný. Ústa vyzerajú prirodzene len s leskom. :)


Essence stay natural concealer- oblúbený korektor. O ňom už článok je ak ste nečítali a zaujal vás tu je článok http://monkeystyl.blogspot.sk/2012/04/blog-post.html#comment-form
No a posledná vec je taký menší experiment :D Takže sama som veľmi zvedavá !!.
Colgate MaxWhite ONE- Bieliaca pasta! Počula som na nu dosť chvály ale čítala som aj že nefunguje. No uvidíme určite vám poviem ak uvidím nejaké zmeny..ale nič také nečakám. Pasta slubuje zuby bielejšie o jeden odtieň už za týždeň. Mám ju ešte len druhý deň takže nemôžem k nej ešte nič písať. Cena 3 eurá !

No a to je dnes všetko chcem vám len povedať že tento víkend máme u nás hody tak asi nič nepridám cez víkend a chcem vám popriať krásny piatok a víkend. Užite si najviac ako sa dá :) 

2 komentáre:

  1. Ahojky, nominovala jsem Tě na mém blogu do LIEBSTER BLOG AWARD:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú zubnú pastu mám už dlho, a všetci mi hovoria že mám belšie zuby. :D



    Pozývam ťa na moju stránku http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť