nedeľa 11. novembra 2012

November ♥ novinky:)

Ahojte ;) dnes mám pre vás článok s novými vecami (náušky,pokladnička,kozmetika,rámik):)
Nebudem sa zbytočne vykecávať a tak je málo času treba sa mi dnes veľa učiť :)
November favourites:P
Balea šampón bez silikónov - vôňa vydrží aj na ďalší deň,vlasy sú hebké,lesklé :) som spokojná s tým šampónom :) nič mega super ale poteší :)
Dove telové mlieko- príjemná vôňa aj dobrá hydratácia..kúpené v zľave za euro :) prečo nie..
Styling Mousse penové tužidlo
Essence gel eyeliner! už dávno som o nej čítala ale teraz bola v zľave leb za 70 centov :P vravím no skúsim! pravdupovediac neviem ako som bez toho mohla žiť :P Linka je nakreslená za minútku a pekne rovno so štetcom ..dlhá výdrž pre mňa TOP:)
Ďalej tu mám pokladničku a rámik ktoré som dostala ešte na meniny :)



Na záver ešte aj nejaké moje fotečky aby ste nezabudli ako vyzerám ;D
moje vlasyy:D

1 komentár:

  1. super vecičky...:) vidíš tú linku od Essence som ešte nevyskúšala, mám len tekutú:D a skoro vyschnutú...:D
    a máš krásne vlasyyyyy:)

    OdpovedaťOdstrániť