piatok 7. decembra 2012

Recenzie

Ahojte.Škola a tento zimný čas ma raz zabije! Keď prídem zo školy som unavená,nič sa mi nechce..cez víkendy pracujem ako brigádnička..asi som natom už dosť zle ..ale,kedže mám konečne čas( milujem ťa piatok) prinášam vám nejaké novinky a recenzie samozrejme :)! Poďme nato.


Recenzia Essence púder 
Už veľmi dlho používam len púder od Rimmel london-Stay Matte ale už bolo na čase vyskúšať niečo nové kedže moja pleť v zime nie je najlepšia rozhodla som sa vyskúšať Pure skin antibakteriálny púder ,ktorý zabraňuje vzniku zápalov a zaistí dlhotrvácne krytie bez toho aby upchával póry,čo môžem len potvrdiť.
+ plusy:                                      - mínusy:
-zmatní                                                               zatiaľ som nenašla žiadne,som spokojná           
-nepráši
-dokonale splynie s pleťou
-cena 3 eurá
-prekrýva nedokonalosti
-vydrží pomerne dlho

Čiže tento púder odporúčam :) a hlavne pre tých ktoré nemajú dokonalú pleť



Ďalšia novinka,ktorou sa môžem pochváliť sú očné tiene,ktoré mi kamarátka doniesla z Rakúska bohužial sa jej vylial v taške nový lak..obal mám cely od červeného laku ale to vám predsa nejdem ukazovať sú to tiene LOOK BY BIPA nr.3 Beach Party
Neviem písať recenziu na tiene:) Spomeniem len to že sú dosť pigmentované a vydržia dlho :)
                                                                                    
To je na dnes asi všetko,rozmýšľam nad vianočnou giveaway,chcela by som odmeniť verných a veľmi zlatých followerov:) takže komentuje a uvidíme! :) príjemný piatok :)

5 komentárov:

  1. Ten púder vyzerá dobre, majú aj svetlejšie odtiene ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo to je super :) ja mám ešte z leta taký tmavší, tak si pôjdem asi kúpiť tento svetlejší na zimu :)

      Odstrániť
  2. Momentálne zháňam puder,tak sa asi inšpirujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://eeverywomen.blogspot.sk/2013/02/essence-puder.html

    aj tu kradne článok

    OdpovedaťOdstrániť